Pancakes

    Până acum nu am pregătit pancakes (clătite americane) dar acum că le-am făcut și au mai fost și apreciate nu mi-a mai rămas decât să împărtășesc rețeta folosită de mine cu voi.

16709313_1209794395772630_1592384137_o

Ingrediente: – 250 gr. făină 000

                          – 250 ml. lapte 3,5% 

                          – 1 ou mare

–  4 linguri cu unt sau ulei vegetal

– 1 și 1/2 lingurițe cu praf de copt

– 3 linguri cu zahăr fin și 1 plic cu zahăr vanilat

– 1 praf de sare

Opțional:        * Colorant (am folosit o linguriță de colorant roșu gel pentru a fi roz)

                          * Zahăr pudră *

                          * Dulceață/gem (eu am folosit de căpșuni)*

                           *Cremă de ciocolată*

16731254_1209794382439298_94409792_o

Mod de preparare:   Începeți prin a topi 2 linguri cu unt apoi îl lăsați la răcit.

   Amestecați oul cu zahărul și laptele, apoi untul și turnați amestecul peste ingredientele uscate (făină, praf de copt și sare). Bateți bine compoziția până se omogenizează.

   Într-o tigaie cu suprafață de teflon topiți o mică parte dintr-o lingură cu unt și când untul s-a încins în tigaie turnați două linguri din conținut astfel să formați un cerc.            Întoarceți clătita americană pe cealaltă parte după 30 de secunde. 

   După ce terminați tot amestecul pentru pancakes, le așezați în turnuleț și între ele ungeți cu unt topit și dulceață (de căpșuni am ales).

   Aceste pancakes sunt perfecte pentru orice moment al anului dar mai ales pentru un mic dejun de Ziua Îndrăgostiților și vă puteți folosi creativitatea cu dulceața sau ciocolata formând inimioare, steluțe sau orice model.

16731835_1209794362439300_1800789218_o

    Când le pregătiți să le împărțiți cu persoanele dragi vouă așa vor fi mai bune!

 

 

 

Lasă un răspuns

